wtorek, 25 października 2016

Zawieszam bloga...

Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy!
   Jest mi bardzo przykro, ale powiem wprost... Zawieszam bloga... Muszę przyznać, że ta decyzja sprawiła mi dużo kłopotu. Jednak uważam ją za najlepszą w tym wypadku. Ostatnio blogowanie stało się obowiązkiem, a nie przyjemnością. Straciłam wenę, a wraz z nią chęć do grania w simsy... Nie chcę robić na czego na siłę, bo to chyba bez sensu, prawda? 
   Nie traktujcie tego jako pożegnania czy czegoś w tym stylu, bo na pewno nim nie jest. Bardzo Was przepraszam, jeśli zawiedliście się na mnie. No cóż pozostało mi tylko życzyć Wam miłego dnia! 
I do następnego ♥!


Koniec jest zaledwie początkiem czegoś nowego!

9 komentarzy:

  1. Akceptuję twoją decyzję Mila :( Czekam aż się odezwiesz na priv :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( Trzymaj się kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób to, co ci sprawia przyjemność i nic z przymusu. Rozumiem twą decyzje, ale będzie mi trochę brakować postów. :C A tym obrazkiem mnie nastraszyłaś.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem, sama przeżywam to co Ty. Życzę weny i chęci do grania ❤ Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż... Szkoda... Mam nadzieję, że powrócisz niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej :( Przykre... Ale rozumiem Cię, mam dokładnie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda Milcia :(
    Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej!
    KC 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze jest by żyć w zgodzie ze swoimi uczuciami. I chociaż jest nam smutno, to Twoje życie i Twoja decyzja. Wierzę w głębi serca, że kiedy sobie wszystko poukładasz i miną negatywne emocje, może jeszcze nas czymś zaskoczysz. Będziemy czekać. Póki co, życzę Ci dużo radości i samych pozytywnych chwil!
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. super post naprawdę ;] zapraszam cię do konkursu na moim blogu

    OdpowiedzUsuń